To train the protagonist of education
Abstract
Never before has teaching been so closely linked and with such successful interaction between students and teachers as in the times of Covid-19, permitted by the plausible virtual classroom and zoon, a limitation that did not prevent the art of continuing to form the most valuable part of an Alma Mater for university students in general and for nurses in particular.
Downloads
References
Lorda J. Humanismo II, tareas del espíritu. Ed. Rialp. Madrid, 2010 p.223
Polo L. Ayudar a crecer. Cuestiones Filosóficas de la Educación. Eunsa. 2006 p 322
Cervera M. Inclusión de la ética en la formación universitaria de enfermería. USAT. 2013 p.186
Cepal- Unesco. La educación en tiempos de la pandemia de COVID-19. Acceso 13.12.2020. Disponible en: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374075?locale=es
Los autores conservan los derechos de autor.
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Attribution 4.0.
Los artículos publicados por la revista científica "Acc Cietna: para el cuidado de la salud" de la Escuela de Enfermería de la Universidad Católica Santo Toribio de Mogrovejo, Chiclayo, Perú están sujetos a una licencia internacional Creative Commons Attribution CC BY 4.0.